torsdag 5 mars 2009

Hej Bullen!

Jag är en kille på tjugosju solvarv som har ett problem. Jag ger en massa löften som jag inte kan hålla. Som nyårslöfte bestämde jag mig för att läsa en bok i veckan under 2009. Till en början gick det inte dåligt, men jag har redan missat några veckor (mitt modifierade löfte är att läsa femtiotvå böcker under året). Därefter bestämde jag mig för att bli en Don Juan. Och gav upp direkt det blev besvärligt. Senast lovade jag att leva i celibat under fastan.

Det höll i två dagar.

Jag vill inte förlora all självdisciplin på grund av ett par mörka ögon. Snälla Bullen, hjälp mig!

/Tisdag, ska inte börja sexblogga

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men varför inte sexblogga?
Du bloggar ju bra och med sex blir det nog grymt ;)

Alice Mae sa...

Det finns ingenting som triggar lusten mer än ett avtalat celibat. Så läge man inte sätter upp regler för sig själv, så länge man inte bestämmr sig för att avstå, så har man oftast inga större problem. Eller, man och man, det är så jag upplever det...

/Alice (expert-celibatist)

Hästen sa...

Så länge man inte ger någon annan löften man inte kan hålla.

Tisdag sa...

Smojo: Det är så intimt att det är svårt att vara ärlig. Beundrar din öppenhet, som sagt.

Alice: Till en början var det inga problem, men så fort hon ledde in allt på sex. Då blev hela världen sex.

VAMPIRE ME: Det är det jag inte vill. Lova någon annan för att sedan inte hålla. Mig själv kan jag såra ganska fritt.

Polkadot:: sa...

Nä, börja inte sexblogga. Det är alltid bäst att bara nämna lite och lämna utrymme för fantasin.

sex kan aldrig beskrivas med rättvisa ändå, och dina fantastiska ord är värda att få göras rättvisa.

Lova det.

Tisdag sa...

Vilka snälla ord! Jag rodnar.

Om jag får lust att skriva om riktigt sex, lovar jag att lägga det i samma låda som de där (ganska löjliga) sexnovellerna...

 
Creative Commons License
Tisdag berättar by Tisdag is licensed under a Creative Commons Erkännande 2.5 Sverige License.