måndag 9 februari 2009

Extra speciell bonus, for you my friend

Oftast drömmer jag om ansiktslösa människor, hundar eller döda vänner. En natt fick jag dock celebert besök.

Jag var på stadens bibliotek*. Denna gång fanns en simbassäng på övervåningen, bara till hälften fylld med vatten. Några pojkar i tioårsåldern lekte och plaskade, medan björnar i sakta mak närmade sig från andra änden. Jag försökte väl varna barnen när han dök upp.

George Clooney.

Mörkgrå kostym, givetvis. Skäggstubb: Check! Utan att lyssna på mig hoppade han ner i vattnet och slog sig medvetslös. Jag drog upp hans blöta kropp... och vaknade innan det var dags för första hjälpen. Det blev nog för spännande.

Varför jag skriver det här? Det är väl för dig därute, som funderar på om jag skulle matcha dina lakan. Slå till nu när du har chansen! Öppet köp i tio dagar. Dessutom ingår ett frikort på Mr. Clooney utan extra kostnad.

/Tisdag, återkommer senare (kanske klokare)

* Bibliotek drömmer jag ganska ofta om.

Inga kommentarer:

 
Creative Commons License
Tisdag berättar by Tisdag is licensed under a Creative Commons Erkännande 2.5 Sverige License.